Kam

Word KAM
Character 3
Hyphenation kam
Pronunciations N/A

Definitions and meanings of "Kam"

What do we mean by kam?

Here you will find one or more explanations in English for the word kam. Define kam, kam synonyms, kam pronunciation, kam translation, English dictionary definition of kam.

Synonyms and Antonyms for Kam

  • Antonyms for kam
  • Kam antonyms not found!

The word "kam" in example sentences

He even intimated to the master that her reading being an accomplishment that could be exercised at home was conducive to that "kam" in which he was so deficient. ❋ Bret Harte (1869)

I have just bought some Musang King and D101 plus I-forgot-what's-its-name durian species that are both "kam" and bitter ... for my wife!!! ❋ Unknown (2010)

"kam" and studious abstraction which had so touched the savage breast of McKinstry, was filled with the accents of youthful and unrestrained vituperation. ❋ Bret Harte (1869)

Náš pokojík v tom poschodí, kam pikolík už nechodí. ❋ Unknown (2010)

Contrast this with Cleveland curator Wai-kam Ho's contribution to his museum's 1968 catalogue: ❋ Lee Rosenbaum (2010)

Im normalen Leben arbeite ich als Leiterin einer Museumsbibliothek in Niedersachsen. 1999 habe ich mit dem Schreiben begonnen, als mir plötzlich eine Idee für eine Geschichte kam, während ich in einem Reiseführer über amerikanische National Parks blätterte und auf ein Foto des Fiery Furnace im Arches NP stieß. ❋ Nalini Singh (2009)

Als ob das ein in den Füßen aufgedecktes Kunstwerk des Vulkans war und als der von entlegenen Zeiten kam, wo die Schreinerwerkstatt der Beruf des Gottes war, will dieser unterhaltende Stuhl Volcanic Rock Chair uns begrüßen und unsere Aufmerksamkeit nennen. ❋ Unknown (2009)

Note 60: und do sy ainest in dem advent in den kor kam, do was der kor als fol guttes schmakes als in dem summer die rosen schmekent, so ir fil ist an ainer stat. ❋ Unknown (2008)

Note 96: "Vnd do si in die kuchi kam, do sach si aber das kindli als vor jn dem kor." ❋ Unknown (2008)

Vnd do si dar kam, do sah si aber das kindli, vnd wa hin si gieng, dar gieng es mit ir. ❋ Unknown (2008)

Also gieng sy in dem kor hin und her, und wundret sy was es möchti sin, und do sy für schwester Elsbeten stül kam, do was der schmak da als stark das sy sicher was das er von ir kam ... ❋ Unknown (2008)

We can think of better ways to spend the money we would have paid to renew our membership and to maintain the insurance policies. kam ❋ Unknown (2010)

Ich habe gehort zu meinen Patienten und kam zu dem Schluss, dass Viagra hat die Legende, dass uber das hinausgeht, die Droge der Gelegenheit. ❋ Unknown (2008)

Also kam der byschoff ingend mit grosser herschafft vnd gieng vber alter vnd vieng an Jn medio ecclesieKint mins, wa von bettost dvmir nit? ❋ Unknown (2008)

Cross Reference for Kam

  • Kam cross reference not found!

What does kam mean?

Best Free Book Reviews
Best IOS App Reviews